Hvis du opplever tekniske problemer, anbefaler vi at du sletter informasjonskapslene/hurtigbufferminnet eller prøver en annen nettleser.

Hvis problemet vedvarer, vil vår hyggelige brukerstøtte mer enn gjerne hjelpe deg. Sørg for å gi dem informasjonen nedenfor for å sikre at de har alt de trenger for å hjelpe deg så raskt som mulig:

  1. brukernavnet ditt
  2. enheten du bruker (PC, nettbrett, smarttelefon) (hvis du bruker nettbrett eller smarttelefon, må du angi produsent og modell.)
  3. operativsystemet du bruker
  4. nettleseren du bruker
  5. det nøyaktige problemet du opplever
  6. et skjermbilde av eventuelle feilmeldinger du får

Du kan enkelt kontakte kundestøtten ved å klikke på «Send inn en forespørsel» på hovedsiden og velge emnet «Tekniske problemer».

Brukerstøtten er tilgjengelig 7 dager i uken, klar til å svare på henvendelsene dine. Men svartiden kan øke basert på antallet spørsmål de mottar. Jo mer informasjon du gir dem, desto bedre.